IPRI - www.ipri.kiev.ua -  IPRI - www.ipri.kiev.ua -
Раздел [RUS]
Регистрация, хранение и обраб. данных. — 2006. — Т. 8, № 3.
[UKR]
Реєстрація, зберігання і оброб. даних. — 2006. — Т. 8, № 3.
[ENG]
Data Rec., Storage & Processing. — 2006. — Vol. 8, N 3.
Страницы 11-19
PDF,DOC, full text
Заглавие [RUS]
Адаптивная нормализация векторов нормалей при определении диффузной и спеку-лярной составляющей цвета
[UKR]
Адаптивна нормалізація векторів нормалей при визначенні дифузної та спекулярної складової кольору
[ENG]
Adaptive Normalization of Normal Vectors During Diffuse and Specular Color Components Definition
Авторы [RUS]
Романюк А.Н., Мельников А.Н.
[UKR]
О. Н. Романюк, О. М. Мельников
[ENG]
Romanyuk A.N., Melnikov A.М.
Kiev, Ukraine
Аннотация [RUS]
Рассмотрены вопросы адаптивной нормализации векторов нормалей при закрашивании трехмерных графических фигур методом Фонга. Предложено выполнять нормализацию векторов нормалей в граничных точках цифровых сегментов, на которые последовательно разбивается строка растеризации, с последующим вычислением значений промежуточных нормалей с исполь-зованием линейного интерполирования при условии, что их отклонение от единичного размера не превышает установленного значения. Ил.: 4. Библиогр.: 6 наим.
[UKR]
Розглянуто питання адаптивної нормалізації векторів нормалей при зафарбовуванні тривимірних графічних фігур за методом Фонга. За-пропоновано виконувати нормалізацію векторів нормалей на межах цифрових сегментів, на які послідовно розбивається рядок растериза-ції, з подальшим обчисленням значень проміжних нормалей із викорис-танням лінійного інтерполювання за умови, що їхнє відхилення від оди-ничного розміру буде менше встановленого значення.
[ENG]
The problems of normal vectors adaptive normalization during three-dimensional graphic figures shading using Phong method are considered. It is offered to execute normalization of normal vectors in boundary dots of digital segments, with consequent calculation of intermediate normals values with usage of linear interpolating subject to the condition that their deflection from a unit size does not exceed set value. Fig.: 4. Refs: 6 titles
Ключевые слова [RUS]
закраска, рендеринг, нормализация, вектор нормали.
[UKR]
зафарбовування, рендеринг, нормалізація векторів нормалей.
[ENG]
shading, rendering, normalization, normal vectors.
Ссылки 1. Lyon R.F. Phong Shading Reformulation for Hardware Renderer Simplification // Apple Technical Report. — 1993. — N 43. — Р. 9–11.
2. Херн Д., Павлин Бейкер М. Компьютерная графика и стандарт OpenGL — М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. — 1168 с.
3. Романюк О.Н., Чорний А.В. Новий підхід до визначення спекулярної складової кольору // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. — 2004. — № 2. — С. 85–92.
4. Роджерс Д. Алгоритмические основы машинной графики: Пер. с англ. — М.: Мир, 1989. — 512 с.
5. Романюк О.Н. Комбіноване використання бінарної та кодової лінійної інтерполяції для но-рмалізації векторів нормалей при зафарбовуванні тривимірних об’єктів // Вестник Херсонского национального технического университета. — Херсон: ХНТУ, 2006. — Вып. 2 (25). — С. 408–411.
6. Романюк О.Н., Чорний А.В. Реалізація рендерингу Фонга з використанням сферично-куто-вої інтерполяції // Вiсник Вiнницького полiтехнiчного iнституту. — 2004. — № 3. — С. 66–71.
Файлы vidstan10.doc